January 2, 2013

HAPPY NEW YEAR !!

Vítám Vás u půlnočního článku, hihi :).

Jelikož jsem dnes přijela od M., tak jsem vám nemohla napsat žádný článek. Už jsem vám sice do Nového roku přála na FB, ale tady chci popřát speciálně mým čtenářům blogu. Takže ať je tento rok mnohem lepší než ten minulý, ve kterém jsme úspěšně přežili konec světa (haha) a ať dodržíte všechna svoje předsevzetí. Tak tedy ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2013 krásky :). Strašně vám děkuji za vaši podporu a tak na vás brzy čeká menší odměna v podobě GA :).

Kde jste strávili Silvestra ? :) 

Já jsem ho strávila s M. a tady je naše fotka novoroční pusy :). Mlžete se taky těšit na video z ohňostroje a na video o kosmetice e.l.f. :).



Dobrou noc krásky :)

With ♥ your eL.

2 comments :

  1. Silvestra jsem trávila v nemocnici.. přeji ti krásný nový rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, tak to ti opravdu nezávidím :/. Děkuju :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...