December 8, 2012

Winterlicious Tag.

Zdravím, dnes už snad naposledy :).

Tohle by měl být poslední nepřidaný článek, teda, ještě si musím nalakovat nehty k sobotnímu článku, který bohužel zase odložím, ale jen na zítra, protože celý den peču cukroví, zdobila jsem si pokoj a stromek a psala nějaké věci do školy, kterých teď opravdu není málo ;).. Moje nehty jsou v žalostném stavu :/. Jak je zima a ještě nemám čas si pořádně nalakovat nehty, tak se mi všechny olámaly a je mi z toho ouvej :/. Musí zase dorůst.

Ale teď už k dnešnímu videu. Jedná se o řetězovku, která teď koluje u zahraničních Youtuberek a docela se mi zalíbil, takže jsem ho někdy v pondělí natočila :). V tomto videu si "zahrál" i Matýsek, rošťák jeden :). Vydržel u mě doma celé odpoledne aniž by mňoukal nebo chtěl jít pryč, pak mi vyskočil na židli a zabral mi počítač , takže jsem si neměla kam sednout :D.

Bavte se ♥ :)


A tady je ta moje oblíbená Vánoční písnička :)



Budu ráda, když v Tagu budete pokračovat a pošlete mi třeba odkaz, s radostí se mrknu :))
Dobrou noc berunky =o*
With ♥ your eL.

3 comments :

  1. krásné video :) tahle vánoční písnička ze Sexu ve městě se mi taky strašně líbí :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    ReplyDelete
  2. ahoj, taky jsem dělala winterlicious tag můžeš se juknout tady http://kejtsworld.blogspot.cz/2012/12/winterlicious-tag.html :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...