December 28, 2012

Vánoční článek.

Krásné ráno berunky :)

Už je bohužel po Vánocích, ale letos vyšly přesně podle mých představ. Měly všechno, co k nim patří :). Největší radost jsem měla ze sněhu, který už dobrých pár na Vánoce nebyl.
V dnešním článku uvidíte hodně fotek z mých Vánoc + video o vánočních dárcích.
Doufám, že jste měly Vánoce také tak krásné jako já a že jste dostali to, co jste si přáli :).

PŘEJU KRÁSNÝ ZBYTEK   ROKU A HODNĚ ŠTĚSTÍ DO TOHO NOVÉHO 2013 ♥




Strom jako z Mrazíka :)

Na baráku jsme měli centimetrovou vrstvz ledu, takže to vypadlo jako skleněný dům, haha :)

Už ani ten strom  pod tíhou ledu nevydržel.

Zamrzlé jezírko.

Bílá zahrada.


Nevěřili byste, jak vtipně vypadalo, když Barnýsek na tom ledu bruslil na všech čtyřech, haha :D.
Letos zbylo zdobení stromečku na mě :).

Teplota přes den (Štědrý den)

Já a moje Santa tričko :).

Nestihla jsem ji vyfotit dříve, už byla skroro pryč :D.

Miluju rybí polévku s osmaženým rohlíkem :P.

Vánoční OOTD :).

Vše nutné přípravenou k večeři :).

Sváteční tabule.

Teplota večer ( nedivte se té vnitřní teplotě, trošku více topíme :D ).

Tak snad teda opravdu budeme mít štěstí :).

Tak asi se nikdo stěhovat nebude, na poslední chvíli jsme se všichni začali držet u sebe :).

I Matýsek dostal rybičku a je to pěknej čuník, protože si to všechno vyndal z misky a všude okolo naprasil :D.

Dárečky :).

Moje nové pyžamko :). ve vyideu není, protože jsem ho vyprala, tak se sušilo ;).

I když jsem starší, moje fotky u stromečku vypadají pořád stejně, jako když mi byly 3 roky :D :).

Já a Lady pytlík, na který jsem už natočila video, tak se ho pokusím co nejdříve přidat :).

Začtená do nové knížky :).

Umím udělat bordel úplně všude :D.

Jsem strašně zvědavá, co jste dostali vy, tak šup šup, piště :)


With ♥ your eL.

9 comments :

  1. Moc pěkný článek . Přeju ti šťastný nový rok a těším se LadyBox video , protože uvažuji o koupi ! Krásný zbytek dne , Péťa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :). Tobě taky šťastný Nový rok :).

      Delete
  2. Tobě taky přeju to nejlepší do nového roku!:) Ať máš krásný silvestr:)

    ReplyDelete
  3. Pekný článok a máš krásneho psíka!:)
    Moja babička takého má a ten keď na mňa skočí tak ležím na zemi. :D
    Aj ja som napísala článok a tohtoročných darčekoch.Ak máš chuť nech sa páči:
    http://www.myown-bubble.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :). Mě teda nepovalí, už jsem vždycky připravená :D. Na článek se jdu kouknout :).

      Delete
  4. My sníh měli před Vánoci a na Štědrý den už jen bláto. Hezké fotky :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :). Ta já jsem měla velkou radost, že byly Vánoce bílé :)

      Delete
  5. Moc hezké dárečky. Pokud chceš koukni se na můj článek http://mazlinek-new-kingdom.blogspot.cz/2013/01/co-jsme-dostali-na-vanoce-what-weve-got.html

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...