December 23, 2012

Můj pokoj v novém kabátku.

Krásné odpoledne krásky :)

Konečně jsem překecala taťku aby mi vymaloval pokoj, barvu jsem si vybrala těsně před mým svátkem. Jsem z toho nadšená, pokoj skvěle prokouknul. Ta studená modrá s tou tmavou růžovou vůbec nešla dohromady. Přemýšlela jsem, kterou barvu místo ní vybrat. Nejdříve jsem se rozhodovala pro pastelovou tmavě modrou, ale pak jsem přemýšlela víc a rozhodla jsem se pro světlejší odstín růžové. A rozhodla jsem se dobře. Už jen doladit závěsy, které jsou také ještě modré, takže chci nějaké dlouhé a bílé :). Teď svůj pokoj miluju, je teď tak útulný :).
Také se můžete těšit na takovou menší bezzvukovou Vánoční room tour :).

A tady už jsou fotky :)

kliknutím zvětšte :)



Já si myslím, že je to mnohem lepší než předtím, jsem spokojená :).

With ♥ your eL.

12 comments :

  1. Mně se líbila docela i ta modrorůžová kombinace, teď mi to přijde skoro až moc růžový. Osobně jsem ulítlá na kombinaci pastelově zelený s tmavě růžovou, takže kdybych někdy malovala, tak jedině takhle. Jinak než jsme se stěhovali, měla jsem v pokoji zeď takovou lososově oranžovou, teď mám bílou, protože jsme v nájmu a nesmíme malovat :) Nicméně mně bílý stěny nevadí, mám na nich různý výstřižky a tak... no a zvažovala jsem nástěnku, ale není ji moc kam dát, takže z toho asi nebude nic a já budu lepit barevný lepící papírky na stěnu nebo na stůl, docela dobře se odtamtud sundavají :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě by se taky líbila, kdyby ty tóny barev byly stejně tmavé. Ale jsem prostě na tu růžovou a uklidňuje mě to :).

      Delete
  2. Tak to je bomba.. krásný!:)

    ReplyDelete
  3. Mne sa to veľmi páči!:)

    ReplyDelete
  4. Je to nádherně holčičí,takový pokojíček bych taky brala! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pro mě je to takový hřejivý :). Jsem ráda, že takhle teď vypadá :).

      Delete
  5. to je zajimavě vymalované:)
    follower za follower?:)

    ReplyDelete
  6. Krásnej,taky mám růžovej,hezky holčičí. :)

    ReplyDelete
  7. vypadá to fakt krásně! :) já měla béžovohnědý, teď jak bydlím sama tak mám fialový =)
    http://allys-cook.blog.cz

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...