November 6, 2012

Ohoz Dne + 6.11.2012.

Ahojky zlata :)

Dneska házím jen tak narychlovku jeden outfit a mám nafocené další 3, takže průběžně dodám :). Dnešní je jemné elegantní a šmrnc mu dodaly černé korálky.


Tričko - od vietnamců
Kalhoty - Pantaloon
Korálky - Takko


_________________________________________________________________________________

Jinak to dneska ve škole utíkalo nahorázně pomalu. Zítra budou první dvě hodiny v pohodě, protože budeme místo tělocviku nacvičovat jakési vystopení na Půlnoční překvapení na maturiťák. Ulít se chce přece každý, když má možnost :). Když jsem přišla domů, tak jsem si sem vzala Matýska, který mi zalezl pod postel, lehl mi na batoh a už 2 hodiny spí, až mě překvapuje, že je tak moc hodnej a to i když jsem obědvala, tak ani nemuk (a to je na žrádlo hodně vysazenej a každej zvuk vnímá jako přípravu jídla pro něj). Jsem zvědavá, jak dlouho mu to ještě vydrže :). Doufám, že se mi pod tou postelí nepos**** :D.
Už začínám pomalu myslet na Vánoce, o koupit a co komu. Zatím jsem na tom špatně, protože jsem koupila zatím dárky jen pro mě :D. Mamka nevěděla co mi dát, tak jsem si něco koupila sama. Jako překvápoko na Vánoce budu mít Ladybox, který otevřu až na Vánoce, ikdyž příjde už na začátku prosince, tak si musím dát pozor na těch milion článků, co o něm budou, což bude vyžadovat velkou opatrnost ;).
Teď jsem dokoukala OUAT a půjdu se uči Prag do něminy :/. Mějte se tu krásně berunky ♥

Tady už je Matýsek v akci, jak jsem začaly klížit oči :)


With Love your eL.

2 comments :

  1. Na to že to triko je od vietnamců je moc pěkné a tobě sluší tahle barvička =)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Krásná barvička trička :)
    Vypadáš moc roztomile!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...