October 13, 2012

Saturday Nailstyle: Turquoise Line.

Ahoj krásky :))

Je tu další nová rubrika . Je to nehtová rubrika, kde budu každý týden přidávat nějakou moji tvorbu. Bude to jako dříve, jen to bude pravidelně abysme v tom měli pořádek :). V pondělí příjde (možná) poslední rubrika :).

Dnešní tvorbu jsem si představovala trošku lepší a ne tak "křivou", prostě se mi to nepovedlo, tak jak jsem chtěla. Přesto doufám, že to bude nějaká ta inspirace pro vás dámy :). Chce to jen trošku trpělivosti ;).






1. Vytvořit špičky nehtů pomocí černého laku
2. Za černými špičkami udělat zelenou linku
3. Na roh okraje nehtu přilepíme nějakou tu ozdůbku
4. Vše přelakujeme bezbarvým lakem

HOTOVO ! :)


With Love your eL.

2 comments :

  1. Tak tahle nová rubrika mě velmi mile překvapila a moc se těším na články v ní, protože si velmi ráda lakuji nehty a nějakou tu inspiraci ocením :). Mimochodem můžu se prosím zeptat, kde jsi sehnala tu věc, co jsi s ní udělala linku? Děkuji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsem ráda, že tě zaujala :) To zdobící pero jsem koupila normálka u vietnamců ;) také jsem ho teď viděla v katalogu Avon ;)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...