October 27, 2012

Saturday Nailstyle: Lak na nehty Classics 28

Hezký večer :)

Tak jak jsem slíbila, přidávám pravidelný nehtový post. Tentokrát jsem neměla čas vytvářet nějaké kreace, takže použiju fotku, kterou jsem fotila někdy v týdnu. Příští týden už se snad polepším :)



Co mě na tomto laku překvapilo, je jeho barva. V obchodě jsem si ho brala s tím, že je takový narůžovělý a poté co sachnul na nehtech, se z něj stala krvavě červena, haha :). I na fotce je vidět, že v lahvičce má jinou barvu. I tak se mi ale líbí, mám ráda červené laky. Však taky můj nejoblíbenější lak je červený :). Stál mě 25,- v obchodě s kosmetikou, k němu jsem si ještě vzala jeden lak od Golden Rose, ale o tom až jindy ;).

PS: Opravdu nikdy nezkoušejte udělat tu samou piitomost jako já. Nikdy si nelakujte nehty barevným lakem bez podkladového laku. Prostě jsem byla líná a nepoužila ho a to byla velká chyba. Jak můžete vidět na fotce, tak mám na nehtech pořád čáry od zeleného laku (viz. nail style černé špičky a za nimi zelená linka). Ani po tolika odlakováních a přelakováních tolika laky, stále tyto čáry nezmizely a jak vidíte, nešly překrýt ani tak pigmentovaným lakem :(.


With ♥ your eL.

3 comments :

  1. Tyyybrďo ty máš ale dlouhé drápky :-)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Dneska jsem je ostříhala, takže jsou asi o polovinu kratší. Už to vypadalo blbě, jak jsem měla ukazováček oproti ostatním nehtům krátký ;)

    ReplyDelete
  3. Tento lak mám taky :)akorát kapku tmavší

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...