October 1, 2012

1.10.2012

Krásný (snad alespoň pro vás) den krásky :)

Tak mě skolila (nebo zkolila :D) nemoc. Jsem pěkně nachcípaná a netuším, kde jsem to chytla, když jsem nikde nebyla. Prostě zničeho nic. Včera jsem měla jen rýmu, od toho bolest hlavy a teplotu. nemohla jsem kvůli tomu v noci spát, tak jsem ve 3 ráno šla uklízet celý barák, ano jsem blázen :D. Do rána už jsem se jen převalovala a neusnula. Dneska jsem se vzbudila s bolestí v krku a teď nemůžu absolutně polykat, au :(. Takže jsem zůstala doma a pořád ležím. Teda včera jsem nevydržela ani sedět, ale dneska už jsem s tímhle docela OK. Takže takhle já užívám dnů :). Jsem ráda, že jsem dostala sílu alespoň naosat článek :).

A tady máte moji nynější podobu alá Mrtvá nevěsta Tima Burtona ;)



Taky vás dostala "zákeřná nemoc" ?


With Love your eL.

6 comments :

  1. Ano. Jsem taky nemocná. Hlavně rýma je nesnesitelná :/

    ReplyDelete
  2. Taky jsem nějaká nakřápaná a přesně jak píšeš,taky jsem nikde ani nebyla :/.Každopádně,zatím si hraju na hrdinku a do školy chodím,tak uvidíme,co se mnou udělají další dny :-D Přeju brzké uzdravení ! (nám oběma :-D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já byla ráda, že si dojdu pro jídlo, ještě abych měla dojít do školy :D. Taky se brzy uzdrav ;)

      Delete
  3. už třetí tejden statečně bojuju.. Zatím vedu 1:0.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jej, tak to sem na tom ještě dobře. Moje nemoci trvají sotva 5 dní. Takže to pořádně vylež ;)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...