September 8, 2012

Recenze: Nivea - Samoopalovací gel.

Zdravím krásky :)

Tak jsem se konečně dokopala k této recenzi, kterou jsem chtěla udělat už před praxemi, jen jsem se na ni nějak nedostala.;)


Více v celém článku !!!



Co slibuje ? ,,Průhledné lehké složení dodá snadno a rychle přirozené opálení, zářivý lesk a dlouhodobou hydrataci pokožky celého těla."

Co splnil ? Zaprvé dodám, že smrdí jako každý samoopalovák, tento sice trošku jinak, ale pořád je to na můj vkus puch, haha :). Trošku lepí, ale není to téměř znát. Samoopaluje celkem rychle, zkrátka mažete tolik dní, jak moc chcete být opálené. Já jsem se natírala asi 4 dny a pak jsem aplikaci opakovala každé 3-4 dny. Jakmile jsem přestala s aplikací (úplně, ne mezi natíráním), tak se "opálení" rychle smývalo a docela to špinilo ručník, ale tak s tím se musí počítat, že to není napořád. Snadno se roztírá, ale pomaleji vsakuje, musíte vážně počkat až to zaschne, což není 5 minut. Když si oblečění oblečete dříve než to zaschne, tak se vám někde na těle mohou objevit fleky, jako mě. 
Píší, že je to i na obličej, jenže když jsem si s tím 3 dny mazala obličej, tak jsem začala vypadat jako kdybych měla žloutenku, no vypadalo to strašně nepřirozeně. Takže na obličej už to nikdy nedám, stejně používám tmavší make-up, takže se ten přechod ztratí. Všude jinde na těle vypadá opálení celkem přirozeně s lehne oranžovým podtónem. Co mě vadí je, že si po každé aplikaci musím umýt ruce, takže mám bílé ruce a od zápěstí hnědé, takže to vypadá prapodivně. 
Jeho cena byla v každé drogerii jiná (Rosmann 160,- Schlecker 180,- DM cca 190,-). Já ho koupila v drogerii Schlecker, protože v ostatních drogeriích už ho neměli a já ho moc chtěla vyzkoušet. 
Obsah v tubě je 150 ml.

KONZISTENCE


V PRŮBĚHU APLIKACE (VE DNECH)

Bez jakékoliv aplikace

1. Aplikace

2. Aplikace

3. Aplikace

SHRNUTÍ

PŘED
PO



CO SE NEPOVEDLO !

Jako kdybych celé léto nosila rukavice :D

I v ohybech se mi udělalo pár fleků. Tohle pro změnu 
vypadá jako stařecké fleky :D

SHRNUTÍ - Pokud chcete dosáhnout jemného a přirozeného opálení, je tento gel skvělý. Jen ho poprvé nesmíte aplikovat déle než2 dny, protože dopadnete jako já. Až se ze mě opálení trošku smylo, vypadalo to omnoho lépe. Potřebovala jsem otestovat, jak moc dobře to chytá, až jsem vypadala jako nemocná :D. Jinak ho klidně můžu doporučit a lepší bude spíše pro snědější slečny než pro bledulky jako jsem já :). Kvůli pár věcem, které bych mu vytkla, získává tento samoopalovák 3 berušky z 5-ti, takže za koupi určitě stojí :).



With Love your eL.





No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...