September 5, 2012

My Room Decoration.

Krásné poledne a dobrou chuť k obědu :)

Tento článek bude plný fotek mých dekorací, co jsem si za poslední dobu do pokoje pořídila, tak to chci shrnout :).

Lampička: Ikea ; Cena: ???

Polštářek: Ikea ; Cena: 150 Kč ??

Police: Ikea ; Cena: 900 Kč ??

Obraz : ??? ; Cena: nevím, byl to dárek

Lucerna: Jysk ; Cena: okolo 100 Kč

Svíčka: Jysk ; Cena: dvě za asi 30 Kč

Umělá květina: Ikea ; Cena: ???
Květináč: Ikea ; Cena ???

Umělá orchidej: Ikea ; Cena: opět ???




Svíčky: Ikea ; Cena okolo 30 Kč

Rámeček: Ikea ; Cena: ???
Stojan na fotku: Ikea ; Cena: cca 50 Kč

Růže: Ruční výroba od mého M., můj šikula :)

Polštářek: Dárek :)


A to jsou převážně všechny dekorace v mém pokoji, stále ho zútulňuji :) Teď zpracovávám taťku aby mi vymaloval druhou půlku pokoju znovu na modrou, ale mnohem tmavší modrou, nějakou pastelovou aby více ladila s tou růžovou. Tahle, co tu právě mám je moc studená a už se mi strašně okoukala :).

With Love your eL.


3 comments :

  1. Veľmi pekné dekorácie...páčia sa mi tie umelé kvetiny,pretože mne moje často uhynú aj keď sa snažím o nich poriadne starať.:/

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...