August 28, 2012

Praxe Český Krumlov.

Ahojky krásky :)

Kdo mě sleduje na FB, tak ví, že už jsem se vrátila z praxí. KONEČNĚĚĚ !! :) Už mě vážně unavovalo vstávat každý den o půl šesté ráno, to bylo vražedné. Ke konci už to vůbec neutíkalo, protože to byl strašný stereotyp, hrůza. Japonci už mě také nesmírně štvali, no atd. Jeden den byl vážně vyčerpávající, vstávali jsme opět o půl šesté, dodělali jsme snídaně o půl jedné, chystali nádobí a různé věci na jednu akci ČEZu, kde jsme měli obsluhovat. Natahali jsme takových těžkých věcí, poté se pěšky přesunuli na místo akce a chystali stoly (bohužel nemám foto). Obsloužili jsme je a ve 20:00 všichni odešli. Než jsme vše uklidili, bylo 21:00 a mohli jsme se přesunout zpět na hotel. Než jsme vše uklidili tam, bylo 22:30 a byli jsme úplně vyflusnuté, haha. S radostí jsme zapadli do postele a v 5:30 jsme opět vstávali. No strašný den to byl, navíc jsme neměli ani čas se pořádně najíst. Ještě, že už je to za mnou.
Další hrozné dny byly ty, kdy jsme bydleli na služebním bytě, odkud jsme každé ráno vycházeli v 5:30, šli přes dřevěný strašidelný most plný ožralců a bezdomovců, no co víc si přát. Cesta navíc trvala 20 minut, takže po ránu docela rozcvička. Jak moc jsme byli po těhle dnech unavené, navíc když jsme tu cestu chodili třeba 4x denně + to, co jsme nalítali v práci. 
Nevím, proč mě napadlo jít dělat zrovna tuhle školu. Není to nic pro mě, ani mě to nebaví a už vůbec mi to nejde. 
Takže můj závěr je:  Budu se snažit udělat maturitu, vypadnout z této školy a začít dělat práci s kosmetikou. Hrozně moc by mě bavilo pracovat s kosmetikou, například ji prodávat. Ano, je to úplně něco jiného, než co studuji, hi hi :D.
Kdo to přečetl až sem, klobouk dolů :D.

A teď něco ze dneška. Ráno jsem se probudila a koukla do zrcadla. A co nevidím, přes noc jsem si rozkousala rty, vážně nevím jak se mi to povedlo, asi divoké sny. Docela to bolí a ani to nevypadá moc dobře. Tak snad se to brzy zahojí. A to s tím chci dnes točit video :D. Jinak se chystám natočit mojí sbírku laků :).

A tady je ,,pár" fotek :)

Krumlovský zámek v noci při návratu na byt :)



Chci ho domů, haha :)

Náš pokoj na bytě :)

Náš pokoj na hotelu s Luckou v pozadí :)

S naší krásnou recepční Nikčou :)

Snídaně :)


Část našeho hotelu :)

With Love your eL.



4 comments :

  1. tak to já jsem si naštěstí vybrala školu, která mě opravdu baví.. nevím co bych dělala, kdyby tomu tak nebylo.. :) ale práce s kosmetikou by mě určitě taky bavila! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alespoň jsem získala nějaké zkušenosti :)

      Delete
  2. Já jsem si také původně myslela, že studium ekonom. lycea je naprostá hloupost a momentálně jsem ráda, že jsem tu školu dodělala a pokračuji ve studiu na VŠ.. ;) Třeba ještě změníš názor, každopádně chápu tvůj sen stát se třeba kosmetickou poradkyní či vizážistkou.. ;) A přeji ti, aby se tvůj sen stal skutečností ;).

    ReplyDelete
  3. No co vím jistě je, že u této práce rozhodně zůstat nechci. Chci zkrátka pracovat s kosmetikou :). Děkuji za podporu :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...