August 22, 2012

Letní Mňamky.

Ahojky :)

Dneská jsem dávám jedn jídelní post, na čem jsem si v poslední době pochutnávala :).


Tohle je moje v poseldní době vůbec nejoblíbenější jídlo. Celozrnný chléb s majonézou, tvrdým sýrem a rajčaty, mňamka :P.


Tohle byla moje půlnoční ,,svačinka". Chléb se vším jako na předchozí fotce + čerstvé listy špenátu. Broskve a 100% pomerančový džus.


Obyčejná krupičná kaše s broskvemi (čerstvými). Dobrota :)


Výborné lesní maliny :)


Cini Minis :D. To není sice moc letní, ale je to mňam :).

Co máte v léte rádi vy ? :)

With Love your eL.


2 comments :

  1. Všechno to vypadá lákavě ! :) ...mimochodem, na fotce s Cini Minis mi připomínáš skořicový čtvereček, který je v levo dole v rohu :D takový výraz :D

    ReplyDelete
  2. mňam, Cini Minis to je moje! :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...