August 30, 2012

Jeden Outfitový.

Hezké poledne dámy :)

Já na ty outfity moc nejsem, tak ale jednou za čas to tady neuškodí. Já bych klidně přidávala outfity, jen kdyby byly něčím zajímavé. Nějak na tu módu moc nedbám a navíc mám i hodně věcí od vietnamců, občas se tam něco koupit dá  :)





Tričko - Pantaloon
Košile - Od přítele - Tally Weijl
Kraťasy - Od vietnamců
Kabelka - Taky od vietnamců
Brýle - vietnamci
Hodinky - vietnamci
Naušnice - Maxi Hit Český Krumlov (od teď jen obchod Č. Krumlov)

Jak vidíte, mám téměř vše od vietnamců, nepotřebuji mít vše značkové, nechodím po molu :)


With Love your eL.

6 comments :

  1. Pěkný, jen mi na tom vůbec nesedí jak máš košily zaplou jen na prsou, já bych ji právě zapla u pasu :) Pěkně by ti to zvýraznilo postavu. A líbí se mi jak ti ladí barva s očima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) No já jsem ji prvně nechtěla zapínat vůbec, ale ona má zášivka na prsa, takže to tam blbě odstávalo, stejně jako když jsem ji zapla jen níže, jak říkáš, tak proto :)

      Delete
  2. Pekný a jednoduchý outfit...aj z vecami od vietnamcov sa dajú vykúzliť pekné outfity.:)

    ReplyDelete
  3. Nejsem moc na lichotky, ale na té druhé fotce jsi prostě kouzelná! Máš takový jemný obličej, krásně se na Tebe kouká :-)

    Paris-London Giveaway

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...