June 2, 2012

Info and Photos.

Krásnou sobotu :)

Dneska už budu muset balit a že toho bude. Na měsíc toho mám vždycky docela dost, prostě beru všechno :D. Navíc jsem ten typ člověka, co bere všechny věci, co by se náhodou někdy mohly hodit jako třeba žehlička na oblečení, šitíčko, mini sušáček na prádlo apod :D. Takže si asi dovedete představit, že toho budu mít vážně hafo. Jak už jsem psala, jedu na Vranov, budeme bydlet v nějakých chatkách u lesa kousek od "pláže" :).
Zřejmě budu celý měsíc v kuchyni, ale to se domluvíme přesně až tam :).
Vážně nevím, jak budu mít čas na blog, no žádná sláva to nebude, budu snažit někde chytnout wi-fi a pokusit se občas postnout alespoň nějaké fotky :)

Zatím se můžete těšit na rozlučkové video, které se mi za chvilku nahraje na YT, takže za chvilku video o produktech za květen 2012 :)

O prázdninách se těšte na videa a více postů, budu mít konečně čas a zřejmě i chuť :)
Navíc si chci po praxích za výplatu objednat tuto sadu štětců, kteou jsem objevila u Lenči na blogu a vážně mě nadchla, takže si ji asi koupím :)

Její blog ZDE
Štětce ZDE

A teď nějaké fotky :)

Tohle se mi prosím povedlo vyfotit. Koukněte jak je chlupaťoučká :D
Kytička pro mamku k narozeninám a zároveň k úspěšnému složení státnic :)

Poslední dobou vypadám na fotkách nějak pofiderně :D

Čtvrteční outfit ;)



No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...