June 30, 2012

Home, sweet home ♥

Krásnou sobotu všem :)

Tak vám oznamuji, že jsem oficiálně doma z praxíí. Jupííí !! Konečně to tu můžu zase trošku rozjet a dát do kupy. Z parxí jseem si odvezla krásných 6 000,- a to jsme čekali tak 4 000, takže jsem velice spokojená :). Na to, že jsem byla v práci asi 12x, pokaždé 7 hodin, je  to super :). 

Dneska už snad postnu slíbené video bez zrcadla. Jdu ho renderovat, takže tak za 8 hodin by to mohlo být na You Tube :). Teď jdu uklízet celý pokoj včetně skříní, protože už to fakt potřebují a já si v tom musím trošku udělat systém :). A taky musím umýt okno, protože mi ho pos*** nějaký pták :D. Takže se tu zatím mějte :)



With Love your eL.

No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...