June 17, 2012

1. Wishlist.

Hezkou neděli všem :)

Tak jsem si chtěla zkusit vytvořit nějakou koláž až z toho vznikl wishlist. A co na něm stojí ?


1. Jak jsem včera psala, ráda bych si objednala sadu štětců od Zoevy. Tohle přání je už skoro splněno :)
2. Stejně je tomu i v případě paletky 96 očních stínů, na kterou se opravdu těším. Stop stínům od vietnamců, haha :).
3. Ráda bych zase prošmejdila některé obchody s bižuterií, nevím proč, ale ty od vietnamců mi vyhovují mnohem více než třeba o tolik dražší naušnice např. z C&A, po kterých se mi vždy zanítí uši a rychle černají, opravdu nevím čím to je :-/. Takže pořídím nějaké delší a větší naušnice, protože pecek mám až až :)
4. Už dlouho v drogerii koukám na Make up Cover od Dermacolu, ale vždycky se bojím, že netrefím odstín, v drogerii totiž ten nejsvětlejší nevedou. Tak třeba nějaký odchytím :)
5. Dále bych chtěla zkusit nějaký dražší make up než za stovku a na tenhle jsem se už také dívala, od Astoru, ale opět nevím, jak chytím dostín. Ani nevíte, jak těžké je s mojí vybledlou pletí najít normální odstín, který není oranžový nebo v něm nevypadám jako, s prominutím, negr :-/. Hned po praxích se vydám do víru drogerie :).
6. Ano, už dlouho sháním rtěnku v korálové barvičce, ale nikdy jsem nenašla přesně takovou, jakou bych si představovala. Neznáte nějakou korálovou rtěnku z drogerky ? :)
7. A konečně bych si chtěla koupit nějaké pěkné botky na klínku. A co ten nade mnou opět nechce je, že zase neseženu svoji velikost, protože mám nohy jako popelka, všechno je mi velké :D. To jsou problémy, co ? :D

Dnes už opět odjíždím na praxe, opravdu se mi tam nehce vracet, tak se tu opět mějte pěkně a za 2 týdny na shledanou ;). Možná zase přihodím nějaké fotky v průběhu praxí  ;).

With love your eL.

6 comments :

  1. Tak to by se mi taky hodilo...úplně všechno :)
    Užij si praxi a ať ti to uteče:)

    ReplyDelete
  2. Botky na klínku bych si taky přála :) Doufám, že se ti podaří všechny položky wishlistu sehnat :)

    ReplyDelete
  3. Ahoj u té rtěnky nevím jestli je to uplně korálová ,ale Rimmel a jeho kolekce Kate Moss mají rtěnky do oranžova:) A ještě jsem se tě chtěla zeptat kde vytváříš wishlist ?:) Jelikož já jsem ho chtěla udělat na polyvore ,ale nenašla jsem tam všechny věci co jsem chtěla :) Díky moc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě se na ně mrknu :) Wishlist jsem vytvořila ve photoshopu ;)

      Delete
  4. Jakou máš velikost? Protože já mám malou a hubenou nohu:D! NO prostě paráda!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No právě že neexistující :D Mám něco mezi velikosti 36 a 37 :D ;).

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...