May 23, 2012

Recept: Banánové řezy.

Tak jsem tu s tím recptem. Strašně jsem si ho oblíbila, je i vcelku rychle hotový a vynikající :).
přišla jsem k němu ve škole, když jsme měli hodiny vaření, tak jsem se přihlásila na tento recept, protože zněl asi nejlépe z těch co učitelka jmenovala :) 

Nění to nic těžkého, ačkoli se divím, že se mi to povedlo s mojí šikovností, ale jako vždycky jsem na to prostě musela něco zkazit, ale k tomu se dostanu ;)

LET´S COOK !!!

Co potřebujeme ? 

• 120 g hladké mouky
• 120 g cukru (krystal nebo moučka, je to jedno)
• 4 vejce
• 1 zakysaná smetana
• 1 smetana ke šlehání (18% a více)
• 1 vanilkový cukr
• 5 banánů (nebo dle libosti)
• čokoláda

Postup ?

1.) Začneme tím, že si připravíme větší mísu, kam vysypeme mouku a cukr.
2.) Odělíme žloutky od bílků (Můj kix: samožřejmě, že já jsem to hodila všechno dokupy a vzpomněla si až při šlehání, že dělám něco špatně :D). Žloutky přihodíme do mísy.
3.) Vše v míse vyšleháme do světlounce žluté "hmoty".
4.) Dále vyšleháme sníh a pomalu vmícháme do naší "hmoty" (jiný název mě teď nenapadá ;)).
5.) Teď pomalu vmícháváme prosátou mouku aby jsme tam neměli hrudky.
6.) Vymastíme si plech a vysypeme moukou aby se nám piškot nepřipekl.
7.) Obsah mísy vlejeme na plech a rovnoměrně rozetřeme. Pečeme na 150° asi 20 minut.


8.) Během pečení si připravíme krém. Nejdříve vyšleháme šlehačku (ale neutlučte z ní máslo :D). Poté do ní ještě zašleháme vanilkový cukr. Nakonec přidáme zakysanou smetanu a krém je hotový.



9.) Po upečení, necháme piškot schladnout. Piškot by měl mít takovou pšenicovou barvu. Dávete pozor ať ho příliš nevysušíte, ale v tomto případě by to ani nevadilo, protože by stejně změknul od krému ;). Nakonec  
vůbec nevadilo, že jsem to popletla, takže jsem to ani nezkazila :)   


10.) Až nám piškot prochladne, poklademe na něj banány nakrájené na kolečka.


11.) Přes banány potom natřeme náš krém. Naneste ho i do krajů aby nebyly suché.


12.) Nakonec přes celý plech nastrouháme čokoládu a máme hotovo. Necháme uležet do druhého dne v chladu. (stačí i několik hodin).


Přeji vám dobrou chuť a napište mi potom do komentářů, jak se vám to povedlo :)






No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...