May 23, 2012

23.5.2012

Zdravím moji milí zlatí :)

No tak jsem se vám alespoň chtěla ozvat. Mám rýmu jak trám, odřený nos a není mi zrovna do skoku, tak jsem zůstala doma. Také z principu, že bych nechtěla celý den ve třídě "troubit" jako slon. V pátek už ale půjdu do školy abych moc nezameškala a taky chci jet za přítelem Míšou :). 
Včera u nás byla dost velká bouřka a měly jsme černou hodinku, protože vypadla elektrika, no fakt jsem si nepřála víc než sedět potmě s rodičema v obýváku. Ti se rozhodli, že zabijí čas spaním a já tam pak seděla jak trubka. Opravdu bych nemohla žít bez elektriky :D. Pak jsem to tedy vzdala a šla si zdřímnout taky, když jsem se vzbudila, tak to konečně zapli. Jenže jsem byla unavená, tak jsem šla zase spát. 
Ale pořád platí to, že miluju bouřku, ale jen tu část kdy stále funguje elektrika :D

Když se ktomu dneska dokoupu, tak postnu nějaký článek.A co by to asi mělo být ?

• Raut v Náměšti
•Recept: banánové řezy
•Ombre nails

Taky opět přemýšlím o změně vzhledu blogu, pořád se mi na tom něco nelíbí :D Já vímm jsem fakt hrozná ;). Tak se tu zatím mějte krásně a já se jdu dívat na seriál Unforgettable :)








1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...