April 21, 2012

Recenze: Tělové Mléko Nivea.

Krásný sobotní večer :)

Za prvé bych se chtěla omluvit za neaktivitu, takže se musím přiznat, že se mi tento týden absolutně nic nechtělo. Navíc mi ten týden hrozně utekl (což mi nevadí), takže jsem přišla domů, koukla na seriál a hned byl večer a takhle to šlo celý týden, takže jsem se nezmohla absolutně na nic :D.

Mám tu pro vás recenzi mého oblíbeného tělového mléka, tak snad vás obohatí :)


Recenze v celém článku ;)



Co slibuje? "Rychle se vstřebávající složení s dexpantenolem a technologií Hydra IQ okamžitě zklidní a regeneruje extra suchou pokožku. Zvláčňující technologie NIVEA Hydra IQ pomáhá pokožce aktivovat její vlastní hydratační systém, který pokožku chrání před vysušováním. Extra suchá pokožka se promění v pokožku jemnou a hebkou na dotek (text výrobce)" 

Co splnilo? Musím říct, že jsem uchvácena. Včera jsem se citila vysušená jako treska a po namazání tímto zázrakem jsem měla pokožku krásně vláčnou. Jestli takhle vydrží ? Za sebe musím říct ANO! Ještě teď po včerejším večerním mazání mám nožky jako dětskou prdelku, jako bych si to mléko nanesla před chvílí. Ano musím ho vychválit, protože je oprvdu super a splnilo to, co splnit mělo.

Poznámky: Dalším pozitivem je jeho vůně, opravdu nevím jak ji mám popsat. Možná mi připomíná něco pro děti. Voní prostě úžasně ! Stálo mě asi kolem 80 Kč.

Shrnutí: Za sebe mohu toto mléko rozhodně doporučit všem, co mají suchou pleť, rozhodně vás oživí :P. Už žádná oloupaná a popraskaná kůže :). Toto mléko si rozhodně zaslouží všech 5 berušek :).


No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...