April 3, 2012

ELLE duben 2012

Ahojky :)

Tak jsem nakonec oblítala všechny trafiky a ELLE konečně našla :). Z triček už neměli moc velký výběr, jako tričkou s nějakým divným autíčkem jsem nechtěla, tak mám tričko s o trošku méně divnější holčičkou :D

Stále jsem se sama sebe ptala, proč všechny baví číst ELLE, tak jsem to musela otestovat a jedno si také koupit. Abych pravdu řekla, tak mi ten časopis nic moc neřekl, možná jen to, že má dobré dárky a sem tam se najde stránka, která mě zaujme, jinak jsem od něj tedy čekala víc :/. Ale je to čistě můj názor, já zkrátka navíc k tomu všemu nejsem vášnivý čtenář. To už opravdu musí být něco extra, aby mě to bavilo. Jsem zkrátka náročná.
ELLE už si asi víckrát nekoupím, možná za předpokladu, že tam bude nějaký pecka dárek :).

Jinak jsem v ní našla vzoreček BB Creamu, který jsem si strašně přála vyzkoušet a nechtěla jsem ho ryskovat koupit, protože jsem netušila jestli ten světlý odsín bude opravdu světlý. Světlý není, ale když se rozetře, tak vypadá přirozeně. Recenze tady.


Musela jsem na něm uvázat uzel,  protože kvůli mémo vzrůstu mi je asi tak nad kolena :D




No comments :

Post a Comment

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...