February 25, 2012

My Hair Story: Part IV. - Zrzka.


Po další dlouhé přestávce opět další díl, tentokrát se asi dost pobavíte. Long Story.

Jak jsem už zmiňovala, když jsem měla asi rok černé vlasy, tak mě omrzelo si to každý měsíc barvit, takže jsem se jednoho krásného dne zkrátka rozhodla, jít zpět na blond. A jelikož jsem opravdu tvrdohlavá jako typický beran, tak mi to nikdo nedokázal vymluvit. Nejdříve jsem to chtěla zkusit sama doma, což jsem se šeredně mýlila, že se mi to opravdu povede jen za pomoci blond barvy z drogerie (haha). Koupila jsem si tedy blond odstín od Palette a zkoušela jsem to jen na prameni. Nechala jsem to tam asi 45min a nic se samozřejmě nestalo :D. Na ten samý pruh jsem to nato zkusila ještě jednou, protože jsem si o sobě myslela, že se mi to určitě povede, omyl. Opět se nic nestalo :D. Tak jsem to vzdala a domluvila si kadeřnici.
   Jelikož nemám vůbec kvalitní a ani pevné vlasy, byl opravdu docela risk nechat si na to dát peroxid. Dokonce i kadeřnice si myslela, že mi ty vlasy vážně vypadají, ale já jsem si trvala na svém.
   Kadeřnice se pustila do práce a jelikož mi chtěla ty vlasy zničit co nejméně, tak mi na vlasy nanesla jen lehký peroxid a ne ten silný. Když mi to z hlavy sundala tak jsem vypadala jako klaun :D. U hlavy jsem měla zářivou platinovou barvu, dál oranžovou a na konečcích černou. Ještě mi do vlasů dala nějaký zesvětlující přeliv, po kterém se barva značně zlepšila a sjednotila (lehce), stále jsem ale měla platinu u hlavy. Kadeřnice se opravdu divila, že mi na hlavě něco zůstalo :D.
   Týden po peroxidu jsem si opět usmyslila, že to musím mít co nejdříve zase světlejší. Vlasy jsem si týden po barvení nabarvila znovu,já vím, opravdu jsem riskovala. Barva byla opět hezčí, ale pořád hnus fialovej :D.
  Měsíc po barvení jsem šla znovu ke kadeřnici a výsledek byl už omnoho hezčí, už to byla blond s nádechem do oranžova a protože jsem měla příšerně zničené vlasy, musely jít pryč. Takže jsem se nechala ostříhat po ramena. V téhle podobě mi to tak nějak zůstalo akorát jsem mezitím stále experimentovala s ofinou a loni v září jsem si je musela dát ještě jednou ostříhat a odteď můžu vlasy nechat odrůst bez barvení a ničení, konečně.A když jsem konečně dosáhla nádherné platinové blond, obarvila jsem se na svoji nynější barvu :D.
Tak takhle jsem si zpackala vlasy.

Po příjezdu od kadeřnice.

Další barvení, na denním světle.

Mrkev :D

Asi týden po peroxidu jsem nosila čpici i ve škole :D.

Po ostříhání.
Blond se blíží.


Fotky, kde jsem už blondýna, přidám v dalším příspěvku, protože by tu bylo už moc fotek.

Přípravky:
Používala jsem šampony z Avonu pro zničené a namáhané vlasy, pochybuji, že mi pomohly.

Opet tato maska, nevím jestli pomáhá, do struktury mého vlasu nevidím :D
Hodnocení: 6/10b.

Stříbrné tužidlo, pro zbavení se oranžového nádechu.
Hodnocení: 8/10b.


Krém na zničené vlasy a konečky, myslím, že po něm byly vlasy hezčí, ale nevím, jestli je to jen pocit nebo ne.
Hodnocení: 8/10b.


Nic moc lak na vlasy, který mi vůbec nevoní a slepuje vlasy.
Hodnocení: 4/10b.

Skvělý přípravek, která jsem si koupila u kadeřnice. Nádherně voní a vlasy nádherně vyhladí.
Hodnocení: 9/10b.

5-ti denní kúra pro zničené vlasy. Zničené konečky to jen vyhladilo,nikoliv zacelilo.
Hodnocení: 7/10b.

7 comments :

  1. Jdu s tím trošku pozdě, u nás v Řečkovicích kupuju jednu GS rtěnku za 80 Kč (teda 79,90). To už sis mezitím ale určitě dávno zjistila :D Jinak se mi na tobě nejvíc líbí blond vlasy a vůbec ten nápad s vlasovým příběhem je skvělý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdě, ale přece :D. Jinak děkuju, já se nejlíp cejtím asi v těch co mám teď, tedy špinavá blond :)

      Delete
  2. :-D aspoň ti vynikli oči.. ale tie vidno vždy také pekné sú :-)
    tam kde máš čiapku si zlatáá ;)
    inak vtedy si si vlasy žehlila lebo sú rovné všade a teraz ich máš také kučeravé ? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do té doby než jsem začala používat tekuté kristaly, jsem měla vlasy po vyfoukání i po uschnutí krepaté a ošklivé, proto jsem nenosila kudrnaté vlasy ... každý den jsem si je žehlila, fakt jsem jim dala zabrat .. teď s nima nedělám nic a jsem zpokojená :)

      Delete
  3. Máš úžasně krásné oči a vlasy jakbysmet! :))

    ReplyDelete
  4. Ultra strong (5) lak na vlasy se má používat jen ve svatebních učesech a velmi zřídka.. Ne na normální použití. Proto možná nebyla spokojenost ;¨)

    ReplyDelete
  5. Ahoj máš super blog :) dneska som ťa náhodou našla a zatial ho prechádzam celý , super články :D ,, inak myslím že tie šampony z avonu moc nepomahaju mne sa osvedčil pantene pro-v alebo ten gliss kur žltý :) ja mám dost zničené vlasy , používam masku na vlasy od gliss kur - ultimate repair (čierna) a celkom sa mi dali dokopy ,môžem odporučiť :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...