January 12, 2012

Blue Shimmering Nails.

Aneb, když mám tvořivou náladu...

Postup je už z fotek jednuduchý, takže stručně: Nalakovat nehty podkladovým lakem, udělat 2 vrstvy modrým lakem, vytvořit černé linky kousek od sebe, mezi nimi udělat stříbrno-zlatou linku a nakonec vše zpěvnit bezbarvým lakem ;).
Na nehty jsem použila tirkysovo-modrý lak se zpevňovačem od Gabriely Salvete - odstín 112 (laky nemají přesné nazvy). Tento lak se mi teď moc líbí a vcelku dost dlouho vydrží. Hrozně se mi na něm líbí jeho perleťový až téměř matný vzhled. Dnes jsem si od této značky koupila další dva laky, mají teď velký výběr barev a bylo těžké si některou vybrat. Nakonec zvítězila vínová barva se třpytkami a světle fialková matnější. Ty Vám ale ukážu až příště, třeba právě na nehtech :).







1 comment :

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...